Gratis fragt i DK ved køb over 500,-
365 dages returret*

Vi søger en Social Media Manager

Er du en haj på de sociale medier, og vil du være med til at videreudvikle kommunikationen hos en stærkt vækstende webshop? Hos Homedec.dk søger vi en skarp person inden for SoMe til vores kontor i Tørring. Vi er en lille virksomhed i en rivende udvikling, og vi søger derfor en kollega til at varetage markedsføringen på de sociale medier, samt udarbejdelse af nyt content.

Om jobbet

Som SoMe-Manager kommer du til at have et stort ansvar for vores kommunikation på sociale medier såsom Facebook, Instagram, Pinterest og Youtube. Herudover skal der udarbejdes content til blog samt nyhedsbrev. Du vil blive ansvarlig for at udarbejde og optimere content, og udvikle strategier med fokus på engagement, trafik og konverteringer. Foruden selve arbejdet med SoMe, vil kundekontakt også være en del af jobbet, da det forventes at eventuelle kundehenvendelser besvares.

Dine opgaver vil bl.a. bestå i:

  • at opbygge tilstedeværelsen på sociale medier gennem engagerende indhold
  • at varetage den daglige drift på Facebook, Instagram, Pinterest og Youtube
  • at udvikle og oprette digitalt indhold til hjemmeside og SoMe kanaler
  • at udarbejde content til blog og nyhedsbreve
  • løbende kommunikation med kunder via sociale medier
  • udarbejdelse af contentplan i samarbejde med SoMe ansvarlig
  • at øge Homedec’s kendskabsgrad og positionering gennem digitale kampagner og online aktiviteter
  • at analysere på data fra tidligere kampagner og derefter kunne agere herpå

Din profil

Det er afgørende, at du har solid erfaring med at skabe engagerende indhold på sociale medier, og vi ser helst at det ikke kun er teori, men at du kan fremvise en eller flere cases hvor du tidligere har været med til at øge engagement samt kendskab markant.

Dine kompetencer skal spænde vidt, da dine arbejdsopgaver kræver meget alsidige evner, såsom tekstforfatning, grafisk udarbejdelse, fotografi samt videoredigering. Du skal være kompetent og kreativ skriftligt, men samtidigt have et godt blik for det visuelle, da begge områder spiller en væsentlig rolle for at få succes med vores markedsføring via sociale medier.

Foruden det faglige, skal du være frisk på at blive et ”kendt” ansigt for virksomheden udadtil og være med foran kameraet, da en stor del af jobbet vil være at promovere Homedec.dk via video content.

Som person er du dedikeret, har et stort drive samt et højt fagligt niveau, og du søger konstant at forbedre kvaliteten af dit arbejde. Du er en stærk kommunikator, og du er opsøgende, selvstændig og nytænkende.

Om Homedec.dk

HOMEDEC.DK er en lille design-webshop med salg af brugskunst, wallstickers og plakater. Vi brænder for smukt og inspirerende design og elsker at levere en god service til vores kunder. Vi er en lille virksomhed, som holder til i Tørring i et hyggeligt kontor-miljø. Vi er en forholdsvis ny virksomhed med en bragende vækst, og som ny medarbejder vil du indgå i et ungt og dynamisk team, hvor du vil få stor indflydelse på de daglige opgaver. 

Vi tilbyder

  • En uformel og sjov hverdag
  • Ambitiøse og dedikerede kollegaer
  • Et inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling
  • Mulighed for at tage ansvar for egne opgaver

Når du ansøger

  • Fremsend en video af dig selv, hvor du fortæller os om hvem du er, hvorfor du er interesseret i stillingen, og hvorfor vi skal ansætte netop dig.
  • Vedhæft gerne noget relevant grafisk materiale, som du er stolt af og have lavet.

Kontakt

Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send gerne en motiveret ansøgning og CV på mail til rebecca@homedec.dk med emnet “SoMe”. Eventuelle spørgsmål kan også ske ved henvendelse til Rebecca Line Larsen på mail eller på tlf. 50451245.

Ønsket ansættelse pr. 1. november. Vi kalder til samtale løbende.