Her på Homedec.dk er det muligt at betale via EAN-nummer, hvorved offentlige virksomheder kan få tilsendt en elektronisk faktura på deres ordre. Vær opmærksom på at bestillingen desværre ikke kan lægges direkte igennem webshoppen. Du skal i stedet kontakte os via kundeservice@homedec.dk og oplyse følgende information:

  • EAN-nummer
  • Virksomhedens navn
  • Kontaktpersonens navn
  • Kontaktpersonens telefonnummer/mobilnummer
  • CVR-nummer
  • Bruger ID, hvis man bestiller fra en kommune som opererer med dette
  • Leveringsadresse
  • Faktureringsadresse (Hvis den ikke er den samme som leveringsadressen)
  • Leveringsmetode (Til adressen eller til nærmeste pakkeshop)
  • Ønskede produkter (Fremsend gerne link eller varenummer. Hvis der er tale om design selv produkter bedes i om at fremsende screenshots af ønskede produkter samt alle opsætnings oplysninger med farve og størrelse osv.)

Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse, hvor dine produkter samt firmaoplysninger vil fremgå.

Øvrige vilkår

  • Det tager 1-2 dage at behandle en ordre.
  • Vi tilbyder ingen returret på specialt fremstillede produkter (Design selv plakater og wallstickers)
  • Vi tilbyder ingen returret på køb af store mængder af samme vare
  • Der kan forekomme et fragtgebyr alt efter ønsket leveringsmetode.
  • Et administrationsgebyr á 59 kr vil tilkomme på fakturaen.
  • Bemærk at der tilkommer et rykkergebyr på 100 kr hvis fakturaen ikke betales rettidig.
  • De sædvanlige regler for betaling af EAN-fakturaer gælder her.

 

Har du spørgsmål til din bestilling, eller ønsker du blot at tale med en medarbejder kan du kontakte os på kundeservice@homedec.dk eller på telefon: 81 20 00 58