Bemærk at der skal handles for over 1000 kr, og at der tilkommer et adm. gebyr på 189 kr på alle EAN ordrer

Her på Homedec.dk er det muligt at betale via EAN-nummer, hvorved offentlige virksomheder kan få tilsendt en elektronisk faktura på deres ordre. Vær opmærksom på at bestillingen desværre ikke kan lægges direkte igennem webshoppen. Du skal i stedet kontakte os via kundeservice@homedec.dk og oplyse følgende information:

  • EAN-nummer
  • Virksomhedens navn
  • Kontaktpersonens navn
  • Kontaktpersonens telefonnummer/mobilnummer
  • CVR-nummer
  • Bruger ID, hvis man bestiller fra en kommune som opererer med dette
  • Leveringsadresse
  • Faktureringsadresse (Hvis den ikke er den samme som leveringsadressen)
  • Leveringsmetode (Til adressen eller til nærmeste pakkeshop)
  • Ønskede produkter (Fremsend gerne link eller varenummer. Hvis der er tale om design selv produkter bedes i om at fremsende screenshots af ønskede produkter samt alle opsætnings oplysninger med farve og størrelse osv.)

Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse, hvor dine produkter samt firmaoplysninger vil fremgå.

Øvrige vilkår

  • Det tager op til 5 dage at behandle din ordre.
  • EAN bestilling er kun muligt ved køb over 1000 kroner
  • Et administrationsgebyr á 189 kr vil tilkomme på fakturaen.
  • Vi tilbyder ingen returret på specialt fremstillede produkter (Design selv plakater og wallstickers)
  • Vi tilbyder ingen returret på køb af store mængder af samme vare
  • Der kan forekomme et fragtgebyr alt efter ønsket leveringsmetode.
  • Bemærk at der tilkommer et rykkergebyr på 100 kr hvis fakturaen ikke betales rettidig.
  • De sædvanlige regler for betaling af EAN-fakturaer gælder her.

Har du spørgsmål til din bestilling, eller ønsker du blot at tale med en medarbejder kan du kontakte os på kundeservice@homedec.dk eller på telefon: 81 20 00 58