Betal med EAN hos Homedec.dk
Her på Homedec.dk er det muligt at betale via EAN-nummer, hvorved offentlige virksomheder kan få tilsendt en elektronisk faktura på deres ordre. Vær opmærksom på at bestillingen desværre ikke kan lægges direkte igennem webshoppen. Du skal i stedet kontakte os via kundeservice@homedec.dk og oplyse følgende information:
- EAN-nummer
- Virksomhedens navn
- Kontaktpersonens navn
- Kontaktpersonens telefonnummer/mobilnummer
- CVR-nummer
- Bruger ID, hvis man bestiller fra en kommune som opererer med dette
- Leveringsadresse
- Faktureringsadresse (Hvis den ikke er den samme som leveringsadressen)
- Leveringsmetode (Til adressen eller til nærmeste pakkeshop)
- Ønskede produkter (Fremsend gerne link eller varenummer. Hvis der er tale om design selv produkter bedes i om at fremsende screenshots af ønskede produkter samt alle opsætnings oplysninger med farve og størrelse osv.)
Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse, hvor dine produkter samt firmaoplysninger vil fremgå.
Øvrige vilkår
- Det tager 1-2 dage at behandle en ordre.
- Vi tilbyder ingen returret på specialt fremstillede produkter (Design selv plakater og wallstickers)
- Vi tilbyder ingen returret på køb af store mængder af samme vare
- Der kan forekomme et fragtgebyr alt efter ønsket leveringsmetode.
- Et administrationsgebyr á 59 kr vil tilkomme på fakturaen.
- Bemærk at der tilkommer et rykkergebyr på 100 kr hvis fakturaen ikke betales rettidig.
- De sædvanlige regler for betaling af EAN-fakturaer gælder her.
Har du spørgsmål til din bestilling, eller ønsker du blot at tale med en medarbejder kan du kontakte os på kundeservice@homedec.dk eller på telefon: 81 20 00 58